close


M2M — Pretty boy(英俊男孩)

 


歌詞:


I lie awake at night
晚上我清醒著躺在床上


See things in black and white
所有的事情在腦海中如黑白電影般掠過


I've only got you inside my mind
我的腦中盡是你


You know you have made me blind
你知道你使我盲目



I lie awake and pray
我清醒地躺在床上並祈禱


That you will look my way
祈禱你會看向我


I have all this longing in my heart
我的心中充滿渴望


I knew it right from the start
我打從一開始就知道



*
Oh my pretty pretty boy I love you
噢 我英俊漂亮的男孩 我愛你


Like I never ever loved no one before you
在你之前我從未這樣愛過一個人


Pretty pretty boy of mine
我英俊漂亮的男孩


Just tell me you love me too
告訴我你也愛我


Oh my pretty pretty boy
噢 我英俊漂亮的男孩


I need you
我如此需要你


Oh my pretty pretty boy I do
噢 我英俊漂亮的男孩 是真的


Let me inside
讓我進來


Make me stay right beside you
讓我留在你身旁





I used to write your name
我曾經寫下你的名字


And put it in a frame
並把它框起來


And sometimes I think I hear you call
有時我覺得我在我房裡聽到你的呼喚


Right from my bedroom wall
就在我房間裡



You stay a little while
你待了一會兒


And touch me with your smile
用你的微笑打動我的心


And what can I say to make you mine
我該說什麼才能贏得你的心


To reach out for you in time
才能及時擄獲你



*repeat



Oh pretty boy
噢 漂亮男孩


Say you love me too
說你也愛我



*repeat


arrow
arrow

    道奇兔 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()